tisdag 26 januari 2010

Virkad förvaring till badrummet

Jag har saknat en form av förvaring till
såna saker som är bra att ha i badrummet
och som behöver vara lättåtkomligt.

Så jag tog och virkade lite mormorsrutor förut, som har legat till sig en stund. Alltså gjorde en massa annat istället, det blir ju alltid nåt som väntar. Idag tog jag och virkade ihop dem så som jag hade tänkt! Det blev faktiskt jättebra. Perfekt till ändamålet!
Jag hängde upp dem på krokarna, och se vad perfekt den passade på krokarna!

En liten närmare bild på min praktiska förvaring.
Jag har bara använt restgarner som har legat och drällt i min garnbyrålåda.

5 kommentarer:

  1. Vilken smart idé! Jättefint!
    Annika

    SvaraRadera
  2. kikade på den i går ! tycker den är både snygg & smart!!!

    Ränarluvan e superskön,kan rekomenderas..............

    SvaraRadera
  3. Kul idé! Skicka in den till tidningen Land som har en tävling om hur mormorsrutan kan användas på nya sätt...

    Tack så jättemycket för awarden, det värmde gott!

    SvaraRadera
  4. Va fiffigt...den idén haffar jag på direkten :)

    SvaraRadera
  5. Vilken rolig idé att göra en sån förvarings-grej av rutorna. Jag är själv väldigt svag för mormorsrutor, så jag tror att jag ska ta och kopiera din idé och göra fint i badrummet.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails