måndag 15 september 2008

Saker på gång


Jag har kommit på att grått är snyggt att ha som mössa, vantar, halsduk, osv. Och turkost e också väldigt snyggt. Så jag ska göra randigt enligt färgerna ovan! Ska bara köpa garn.

I övrigt har snart mina vävda namnband kommit så att jag kan sätta in dem i saker jag tillverkar. Jag har en väska som är helt färdig och bara väntar på att sätta dit ett band.

Idag ska jag gå o köpa vitt lakansväv så kan jag sätta igång med mario-svamp-kudden också.

I övrigt ska jag snart bli klar med: stickade benvärmare, stickad sjal, en present, en kudde (som ovan berättat), stickade saker till baby. Så snart kommer det en hel del saker att hända här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails