söndag 24 april 2011

Garn o Sol

Jag fick två avier att ta ut i helgen
och det är alltid så kul att öppna garn-paket!

Det ena paket innehöll min underbara garnvinst från Pysselfarmor! Det är det röd-svarta ullgarnet på bilden. Jag är såå glad, ännu gladare när man fick klämma lite på garnet. Unikt garn! Geniknölarna jobbar för fullt vad jag ska hitta på med det.
Med garnet kom en lapp i form av ett hjärta, gulligt!
Jag har tagit bort texten från lappen i bildprogram, ville bara visa själva formen.


Och sen ett härligt blått nystan från butiken hemflit som jag ska hitta på en skoj grej utav.
Värst vad hemligt det verkar! Kan va för att jag inte bearbetat det färdigt, japp, så är det.

Hoppas ni njuter av påskvädret lika mycket som vi! En stoor sol på himlen hela helgen och varmt som tusan. Härligt!

2 kommentarer:

  1. Härliga färger på garnet :)

    SvaraRadera
  2. Men så roligt att garnet "hann fram" nu till påsken! ska bli spännande att se vad du hittar på.
    Här är det varmt som mitt i sommaren (nästan)....+ 20 i april!! Helt otroligt!
    Ha en fortsatt skön påsk!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails