söndag 18 mars 2012

Påfågelsmönstrad Halsduk


Det tidigaste inlägget om denna halsduk
går tillbaka ända till den 11 mars 2009.
Nu är det Mars, tre år senare och halsduken är klar!

Den är stickat i ett mohair-garn som jag inte kommer ihåg namnet på. Det är från OnLine i alla fall.
Använde 100 gram till detta och halsduken blev lagom lång.
Den är svagt melerat i riktiga Kattis-färger som går från lila till turkost till svagt grönt. Mönstret är påfågelmönster, det hittade jag åt i en tidning i 2009.


Jag kommer ha den så mycket i vår!

Alla inlägg jag har om halsduken (som jag har hittat):

18 Mars 2012 (detta inlägg)
8 Mars 2012
24 Augusti 2009
11 Mars 2009

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails