torsdag 19 april 2012

Livstecken

Det har inte hänt så mycket här på sistone. Jag har varit väldigt trött den senaste tiden, men jag kommer tillbaka så smått!

Vill visa vår fina blomma (en Schefflera enligt blommans etikett) som fick en ny fin stor kruka och jord helgen som var. Den var lite för stor för den förra krukan, som står  bredvid på bilden. När man växer ur kläderna så får man nya!
Det är jättekul att vi har fått till en  stor växt (äntligen), det är ju så fint! De tenderar att inte överleva oss i vanliga fall.

Tack för alla fina kommentarer jag har fått på sistone och inte svarat på. Jag läser dem alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails