tisdag 12 maj 2015

Några fler ränder på plats

Dagarna går fort nu, jag tänker att det och det ska jag skriva om men jag hinner inte dit. Vardagen kommer ifatt! Jag har lite färdiga och nästan färdiga saker att visa. Det blir en annan dag.

Vad jag kan visa är den lilla bit jag kommit på solhatten. Det blir fint med ränder! Tror jag ska ha ränder på hättan också, det kan bli gulligt! Ser fram emot det färdiga resultatet! Tänker på en solhatt jag hade när jag var liten som jag tyckte om, fast den var inte virkad då.

Ifrån början följde jag ett drops-mönster men redan från början fick jag göra om mönstret och även under arbetets gång. Så nu är det ju bara att köra på och improvisera fram resten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails