söndag 4 februari 2018

Grönt


Den här veckan har gått fort och intensivt. Ändå har jag lyckats få till lite stickat på halsduken/scarfen.



Jag tänker använda fyra nystan La Perla på 25 gram och hittills har jag använt 1 nystan. Så jag har stickat 25% av Blossom Dance Scarf och den blir väldigt vacker. Alltså, vilken vacker struktur i det mönstret! Det passar bra till mitt melerade garn. Det gör varje varv intressant, för att man stickar olika varje varv.
Jag lägger ut länken till mönstret när designern lagt ut det, det är ett privilegium att teststicka det!

Det är ett garn jag fick i present någongång, det är allmänt känt att jag gillar grönt! Dessa färger är verkligen mina färger. Så det är bara att fortsätta.

1 kommentar:

  1. Grönt är skönt heter det ju:)

    Lätt och vacker, så kan man kanske bäst beskriva din sjal när den blir färdig:)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails