fredag 15 maj 2009

Ett steg fram och ett steg bak -Väst krångel

Fortsättning på västen.
Ja, så här ska ju inte en kant se ut, som synes på vänstra bilden. Jag följde självklart mönstret - ta upp 4 maskor och lämna den 5:e. När jag gjorde så, då blev det ju uppenbarligen inte bra. Bara att repa upp. *Sucka*... ibland måste man klaga lite också. ;-) Nästa gång blir det bra!




Jag har börjat på andra kanten, och denna gång med betydligt fler maskor, nu jäklar ska det bli bra. Sen får jag ta om den vänstra kanten. Men det spelar ingen roll att det tar längre tid. Jag är riktigt stolt över hur den kommer att se ut. Och efter att den är klar och visad här - ja då slipper ni mitt tjat sen! ;-)

Baksidan ser bra ut! Ni ska få se en bild...
(Kom ihåg att kameran lägger på minst 5 kg... hehehe)


1 kommentar:

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails