måndag 25 maj 2009

Resultat av utlottning!

Idag är den stora dagen -
vem som ska vinna den lilla rosa väskan?



Se utlottningsinlägget här. Då jag är dunderförkyld, hostar oavbrutet och nästan tappat rösten så blev det inte någon videoinspelning som jag hade tänkt (med fina ljudeffekter såsom "tadaa").

Vi får nöja oss med bilder! Med tänkbara trumvirvlar börjar mitt högtidliga utlottande:


Steg 1 -
skriva upp alla tappra deltagare i utlottningen.



Steg 2 -
vika ihop lapparna på samma vis och lägga dem i den vackra burken (som för övrigt är min mors verk)




Steg 3 -
Blanda runt lite och plocka upp en lapp!




Vem är vinnaren?


Grattis Gunilla!
Jag meddelar dig även på din mail!



Tack alla som har varit med! Det här var kul, det må jag göra om snart igen! Jag känner på mig att jag har något nytt att fira relativt snart.

5 kommentarer:

  1. Ååååå man få tacka va jätte skoj.

    Kommer att vara med om du harfler tävlingar
    Hoppas du kryar på dig snart


    Många kramar

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till vinnaren Gunilla och tack för tävlingen :)

    /F

    SvaraRadera
  3. Grattis till Gunilla & tack för
    tävlingen !

    Ha det gott o krya på dej !

    SvaraRadera
  4. Grattis Gunilla. Och tack Katarina för fina mönster och tips.
    Kram/Margareta=MargS

    SvaraRadera
  5. Lotteri! ajabaja.. haha skojar bara, lovar att inte skvallra för lotteriinspektionen ;)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails