lördag 23 maj 2009

Tjuvkika på den rosa LaptopVäskan


Här kommer en liten tjuvkik på hur man kan tänka att
den Rosa LaptopVäskan
kommer att bli. Bilden visar axelbandsstödet.

Som ni kanske kan gissa så kommer laptopväskan att bli lite rosa. Tyget är det fina svart-vita tyget med serie.
Utsidan blir i garn, och inte hur som helst utan det mörkrosa garnet och i flätmönster!


Men resten är hemligt.

Har bara börjat sy, men oj vad det inte blir som jag har tänkt! Jag får göra om och göra om. Blir tokig snart! Och jag gör massa småfel som blir stora när man inte upptäcker dem på en gång så man får göra om hela tiden. Utmaningar gillar jag ju, och detta är verkligen en utmaning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails