fredag 1 maj 2009

Tyg o Garn

I veckan har tyget till laptopväskan jag har på gång kommit!
Det är verkligen jättesnyggt! Det kommer bli jättebra som fodertyg i väskan.
Jag kan inte säga att jag riktigt förstår serien - det är telefoner, flygplan, en ensam kvinna och en hjälte - men det är ett snyggt tyg!
Tyget är inköpt på tyg.se.

Detta har även hänt i veckan:
Jag har även äntligen fått tag på mer garn till laptopväskan, i märket Need. Det garn som jag har väntat på ett tag. Jag behövde bara ett till nystan, så jag ska snart fortsätta att sticka på väskan!
Jättebra, det e så tråkigt att vänta på att kunna fortsätta med projekt, men nu är det bara att tuta o köra.



Vad händer när man ska gå in i en garnbutik och köpa ett garn till ett projekt (det ovan)?
Jo, man hittar mera garn. Närmare bestämt reagarn! Nu råkade jag väl gå in i flera garnbutiker i stan, det är ju lite svårt att låta bli när man går förbi.



Hittade ett jubileumsgarn multi som jag har tänkt göra strumpor av. Jag vill göra såna som ändrar färg sådär snyggt bara för att prova hur det blir, så det var ju skoj att hitta garn på rea till ändamålet.

Hittade även detta garn på rea - Crazy, Love garn. Härligt pälsigt garn som ska bli någon form av trevlig sak att ha över axlarna. För de dagar som det är tillräckligt varmt för linne, men lite blåsigt. (Jag finner det lite svårt att veta hur man ska klä sig när det är sånt här väder, det blir antingen för kallt eller för varmt.)
Randigt ska det va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails