måndag 17 augusti 2009

Semestershopping

Nu är vi tillbaka från semestern!
Har varit jättehärligt och vi åkte lite dit vi ville. Vad som passade. Jag börjar med en bild på allt pyssel jag har shoppat på resan.

Ett av garnerna har jag redan bloggat om, och ja, det är väldigt väldigt mjukt! Det är det garn som ligger längst ner i bilden, införskaffat i Borås. Det blå-gröna. Det ska bli en härlig mössa!
Jag köpte lite tyger som på rean på Panduro i Göteborg. Väldigt billigt och väldigt fint! Ett grönt och ett svart.
Garnet ovanför är köpt på rean på Panduro Outlet i Ullared. Väldigt fina färger, kunde inte låta bli! Grönt och blått (igen). Jo, jag gillar dem färgerna!
Sen lite tråd och dragkedjor inköpa i Borås. Tråd på rean, låsen till 2 olika projekt (en väska och kuddfodral).


Dessa tyger köpte jag innan semestern men de visar jag här ändå. Har köpt mera militärtyg, jag gillade det, som jag har gjort kepsar av. Sen lite tyg på rea på IKEA, och lite tyg till ordinarie pris på samma ställe. Det ska bli kuddfodral, gubbkeps och väska bl.a. av dessa tyger.

Semestern då? Jo vi var ner till Göteborg efter Borås och sen vidare till Ullared och sen Västervik. Skönt att bara ta dan som det kommer, vart vi känner för att åka.
Nedan kommer en bild från semestern. Öar i Västervik.

1 kommentar:

  1. Vem la upp resrutten?....ler !
    tycker mej märka en röd tråd där....
    skämt å sido.
    Super snygga tyger du köpt.ska bli spännande att se vad det blir av dom.

    Ha det gott !

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails