fredag 12 juni 2009

Restgarnssockar


Efter de melerade sockarna jag har stickat
fick jag lite garn över från båda nystan,
så jag gjorde små söta sockar!


Garn: Jubileumsgarn Multi
Stickor: 3 3/4 strumpstickor
Antal maskor: 36 st
Storlek: små barn

Jag tyckte det blev jättegulligt! När jag började dem hade jag inte just någon i åtanke, bara att göra nåt med resterna. Men det finns en liten flicka som skulle se söt ut i dem (tycker hennes mamma), alltså kommer jag att ge bort sockarna till dem!

1 kommentar:

  1. söta småsockar.
    bara en regnskur på hela dan,villken lycka !

    trevlig fortsättning på helgen !

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails