onsdag 31 augusti 2011

Knapp eller knäpp


Fortsättning på bikupekoftan,
ursäkta mitt väldiga tjat...

Man prioriterar en sak rätt hårt när man kommer i slutet av ett projekt.
Knapparna har kommit på plats nu! Den är KLAR! Gud va skönt!
Så det är dags att fota nån dag framöver... :-)



Jag har alla möjliga färger på trådrullarna hemma, så det var lätt att hitta några i rätt färg som koftans alla färger. Ja, för att sy dit knapparna. Garnet var lite för grovt för ändamålet.


En liten notis...
Jag  är inte den enda orkanen som har terroriserat nord Amerika. Nu har en ny tjej slagit till igen, Irene! Men jag (Katrina) är den som varit stört... Tänk att jag en dag skulle ha samma namn som ett stort naturfenomen.
Eller jag menar, att ett stort naturfenomen skulle ha samma namn som mig!
 
Kålmården 2011

Jag tog lite kort när vi var på Kolmården och hade skoj på IFK-företags-dagen helgen som var. Det var väldigt mycket folk: familjer, barn och barnvagnar.
Det kan bli rätt häftiga bilder när man tar kort på djur! Jag som älskar att leka med kameran.


Den här snöleoparden satt och glodde ut oss
(och alla andra potentiella offer). 

Klicka på bilderna för att förstora dem.


 Småttingar!
Vildhundar de två övre bilderna.

Bilden ovan påminner mig om ett klistermärke jag hittade en gång i tiden och hade i plånboken. En bild på en ko och texten undertill löd. "Mjölk är gott!" Jag kanske har konstig humor, men jag tyckte det var jätterolig och gulligt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails