lördag 24 september 2011

Liv o rörelse

Garnstumparna som blev kvar efter att ha fäst trådar på min bikupekofta.

Det är fullt upp ett tag! Jobb o flytt. Det är varför jag inte bloggar om de saker jag har klart, för det finns!

Exempelvis - igår kväll blev jag klar med den här saken som legat o samlat damm i ett halvår innan den fick bli klar. O min jättestora filt blir längre och längre. Jag förbjöd ju mig själv att börja nåt nytt innan och under flytten, istället göra klart nåt av det som legat länge.

Nu ska jag åka o putsa fönster i gamla lgh. 
Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. men jisses har du ändå tid med att bli klar med grejer, men det är klart det är en chans till att koppla av en stund.
    Ha fortsatt skön helg!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails