tisdag 18 oktober 2011

Det gick fort!


Jag har redan fått hem garnet jag köpte på E-bay. 

Skickat från England. Jag försökte ta kort, det blev lite "mörkt" med blixt (ovan) och lite dimmigt utan blixt och taklampan tänd (nedan). Men så ser garnet ut och det känns verkligen som en bra kvalité som faktiskt skulle fungera till projektet/beställningen.

Det återstår att testa också, men hittills så är jag grymt nöjd! Det var ett bra pris också! Det var över 500 gram, så det kommer räcka till något mer utöver min än så länge hemliga beställning. Tålamod är något man får ha gott om i skapande-processer - innan jag hittade detta garn har jag hunnit tänka i många månader.


 

Jag fick med ett visitkort hem också, det ska jag definitivt spara. Det kan bli mer E-bay när man behöver något garn!






Nästa inlägg kan jag lova handlar om något helt annat än svart garn och mystiska beställningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails