torsdag 13 oktober 2011

Inte som jag tänkte


Ibland är det bra svårt att hitta rätt. Jag har ett projekt i huvudet, jag vet precis hur jag vill att det ska se ut. Sen när jag letar garn så hittar jag inget som överensstämmer med min bild. Hrm... Det är bara lite smått frustrerande att jag har kollat på hur många garner som helst utan att ha hittat det jag vill ha. Jag kanske är kräsen, men man ska inte nöja sig med nåt man inte är nöjd med! Månadens bästa mening.

Det sista garnet jag har provat är Drops Ice, den har en fin struktur och kvalité som jag gillar. Jag har dock kommit fram till att det är lite för grovt för ändamålet. Tillbaks till att leta, jag har sett ett eller ev. två garn/er som  kanske skulle fungera. Det är nästa steg.
Sen får man tänka lite till!

Tack för alla fina kommentarer jag fått sista tiden på inläggen! Jag har p.g.a. tids/orkbrist inte svarat. Efter flytt är det fortfarande mycket att göra. Samtidigt som tröttheten efter att ha varit "uppe i allt" smyger sig på. Jag kommer åter så småningom till att svara på kommentarer o läsa lite bloggar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails