fredag 30 augusti 2013

Tre projekt

I min 'hörna' ligger tre av mina stickningar. Jag vet inte riktigt hur många jag har startat, men det är en del! Man startar något,  blir lite halvt less och sen börjar nåt nytt. Det känns igen va?
Samtidigt som jag har tankarna insiktade på ännu en tröja och tänker att jag måste göra klart lite påbörjade stickningar först.

Nyss startade jag en ny stickning, den länst till vänster. Har 50 gram av det garnet, det kommer förhoppningsvis gå fort att bli klar och en snabb stickning är precis vad jag känner för! Har bara 'långtids-stickningar' på gång annars. Det blir en mössa, om det blir som jag tänkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails