onsdag 15 april 2015

Inte riktigt rätt

Okej, jag börjar genast med att säga att det inte blev som jag tänkt mig. Hade tänkt mig en tunn vårmössa med korta varv för nacken - och det blev det ju.
Jag hade också tänkt att den skulle passa mig - men så blev det inte. På nåt vis så kändes det inte rätt för mig och dessutom hade jag velat ha den lite längre.

Men jag repade inte upp, nej, då jag inte passade i den. Jag har istället gett bort den till en som blev jätteglad för mössan. Där ser man!

Så ska jag fundera ett tag på en annan vårmössa, vi får se om det dyker upp nåt framöver. Har lite andra projekt som pockar på uppmärksamheten!

Här kommer i alla fall en bild när jag testar mössan. (Uppifrån såg det OK ut.)

Garn: Crazy Zauberball och Drops Alpacka - restgarn alltihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails