onsdag 1 april 2015

Mera sytt

Jag fortsätter på sy-temat.

Här kommer ett par byxor sydda av en blå t-shirt jag inte använt mycket (gillar inte när tröjor sitter åt vid halsen, så varför jag ens äger t-shirts är lite konstigt). Därtill har jag använt muddtyg och klippt ut stjärnor av ett resttyg. 
Storlek 86.

Stjärnorna tyckte jag var en fin detalj! Har tänkt på att göra byxorna hyfsat neutrala, sjärnorna är både röda, blå och svart/blå/rosa på den tredje stjärnan. Det tycker jag funkar som "neutralt", fast i färg!



Jag har även klippt ut tyg från en grön t-shirt och mudd, dessutom har jag klippt ut en bit mudd som jag ska sy på en body. Vi får se när tiden finns till att sy ihop det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails