fredag 11 mars 2016

Pannband

Jag har provat ett mönster på pannband från Järbo Garn. Har ingen länk just nu för deras hemsida är så seg. Men kollar man efter mönster till garnet Reflex så hittar man rätt!

Jag har inte använt det garnet ska jag säga. Jag tog ett restgarn i ull som jag hade hemma. Jag vet inte exakt vilket garn det är men jag tror det är ett viking-garn.
Det delade sig som tusan så det var inte superkul att sticka med men det gick snabbt!
Är det nån fler som stickat mönstret?

Jag tog ett snabbt kort när jag var ute i det vackra vårvädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails