tisdag 24 maj 2016

Maj bjuder på värme

Min sommartopp växer sakta men säkert, det tar sin tid. Det har inte blivit så mycket stickat den sista tiden. Men jag vill gärna få klar denna och försöker fokusera.


Så har jag hittat en jättevacker virkad väska/påse bland mormors handarbetssaker. Den fick jag med mig hem och hemma har jag hittat bambu-handtag och två olika tyger. Så jag ska pyssla ihop detta så påsen blir klar. Den ska jag ha som projektpåse sen. Det är kul att ha lite saker bevarade!

1 kommentar:

  1. Ja, det är härligt ute nu:)

    Toppen ser verkligen lovande ut, och sommaren har ju bara börjat:)

    vilket fynd väskan är! jag ser verkligen fram emot att få se bilder på den när du har gjort klar den!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails