torsdag 11 april 2019

Mysteriestickning över påsk - hänger du med?


Visst var det längesen jag publicerade ett mönster? Det har en anledning, och den anledningen är äntligen här! Jag har jobbat på en mysteriestickning sen början av året ungefär, och med hjälp av resten av gänget i Stickas Hemsidesgrupp så bjuder vi nu in alla till en mysteriestickning!





Mysteriestickningen Passionsstickning går av stapeln över påskhelgen. Läs gärna inlägget på Stickas blogg. All information och delar läggs upp här, på Stickas hemsida.
Delarna publiceras på Skärtorsdag, Påskafton och Annandag påsk.
Förberedelser kan du läsa idag.


Varmt välkommen att delta, den är öppen för alla!




Visste du att jag har varit med i Hemsidesgruppen i Sticka föreningen sen ca våren 2018 (sen gruppen startades)? Jag har varit med i själva föreningen under många år, men när de skulle starta en hemsidesgrupp så tänkte jag att ja, jag kan bidra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails