tisdag 9 december 2008

Garn: Wendy Unique


Jag har fått tillskott i mitt redan enorma garnförråd, denna gång av mera Wendy Unique men i ny färg: äppelgrön! Det är 1 kg garn. Garnet är inköpt på tradera.

Jag har förvisso sagt att jag inte ska köpa mera garn, men jag har beslutat att sticka en stor härlig filt till mig och då behöver jag samma garn i mängder! Ett fluffigt underbart stort garn.
Vad passar bättre då än mitt kära Wendy garn! Och jag är jätteglad över att jag hittade just denna färg, som kommer passa utmärkt i min nya lägenhet.

Det kommer ta tid att sticka en stor härlig filt, men det kommer vara värt det!

Jag har stickat mycket med detta garn förut, bl.a. väskor, mössor, jag ska sticka lite sockar i det med för det verkar jättehärligt.

Andra färger på garnet som jag har eller har haft är dessa enligt bilden nedan:
röd-svart melerad, ljusblå och orange-röd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails