onsdag 3 december 2008

Blöjetui att ta med

Här kommer två stycken förvaringar för blöjor som man ta med på resa, t.ex.
Jag har använt en vaxduk i babyglada färger samt vit lakansväv till foder. Inga konstigheter alls.


Jag hittade bilder på fina blöjförvaringar som en användare på sysidan har gjort mönster till! Så jag bad om att få mönster till detta och jag fick det. Här är Lilla Hjärtats blogg, mönsterskaparen! Det ska tydligen få plats tre st blöjor, enligt henne. Själv har jag ingen erfarenhet av blöjor, så jag litar på hennes ord.
Jag har anpassat mönstret litegranna.


Dessa blev
en present
till min kompis lilla flickas 1 års dag och
en tidig julklapp
till en kompis med baby.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails