söndag 18 januari 2009

Svarta fingervantar med tumkil


Här är ett par stickade svarta fingervantar med tumkil.

Storlek: dam (smal hand)

Dessa stickade jag för ca 3 - 4 år sedan och la sen ifrån mig dem utan att fästa trådarna. Jag skulle ha dem under vintern, men använde andra vantar istället så de har legat tills nu.
Denna vinter har jag tänkt att det skulle va skönt att ha ett par fingervantar, så nu äntligen tog jag fram vantarna och fäste trådarna. Färdiga att användas! De är sköna och passar till allt.

Jag kommer inte ihåg vilket garn jag använde, vet att det var något med acryl. Kanske Freja eller Carolina eller liknande.

Här finns fler sorters vantar att se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails