söndag 5 april 2009

Bakstycket på en väst



Denna väst har jag jobbat på en liten stund, se tidigare inlägg här.


Nu är bakstycket på västen klart!
Så efter detta kommer framsidorna att stickas. Det blev ett väldigt fint mönster som jag är oerhört nöjd med! Det blev bra med ränder också.

Så fortsättning följer...
dock inte just nu eftersom jag tänkte göra en beställning emellan.



Som ni märkt har jag inte uppdaterat bloggen på ett tag, jag ska berätta hur det ligger till.
Jo, jag håller på med flera stora projekt och det tar såklart tid. Därtill har jag just nu praktik inom min utbildning och då blir man trött. Det kommer hända saker så småningom, det är ett som är säkert!

1 kommentar:

  1. ser snyggt ut i bild.spännsnde att få se slutresultatet.

    Självrandande garn är hur kul som
    helsa att sticka av ,speciellt när
    man stickar slätstickning.
    Så det kan jag rekomender.

    Ha det gott !

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails