onsdag 25 mars 2009

En ny idé

Jag har "sett" en idé i mitt huvud, ja, det är väl ingenting ovanligt, just denna idé började med en form jag vill prova.
Så detta må ju såklart utvecklas och "komma ut", som alla andra idéer.
Vad gör just detta så speciellt då? - Jo, det kommer att utmynna i en tävling/utlottning där den som vinner kan välja någon av dessa saker. Det kommer och är dax för en utlottning även på denna pyssleblogg, när vet jag inte riktigt.


I övrigt håller jag på med detta/ska påbörja:

3 kommentarer:

  1. Åh ! spännande med utlottning !

    Ha det gott !

    SvaraRadera
  2. Åh ! spännande med utlottning !

    Ha det gott !

    SvaraRadera
  3. Jag har stickat en Keps,den finns på bloggen.

    Ha det gott !

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails