torsdag 30 september 2010

Mitt i veckan


Jag har startat på dubbel- stickade vantar, och nu är jag mer än halvvägs!
Det blir bara så häftigt, svart och melerat Fabel (Drops). Ska bli så kul att se dem färdiga.

Här är en lös halskrage som jag håller på med till mig själv faktiskt! Det börjar ju bli så kallt på morgnarna så jag vill ju faktiskt bli klar med denna väldigt snart!









Igår när jag kom hem lagom trött och slut, så hade jag ett paket innanför dörren. En överraskning! Jag hade totalt glömt att jag skulle få lite garnrester för att testa garnet, tack så mkt Josefine!

1 kommentar:

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails