söndag 19 december 2010

Mobilfodral

Jag har sytt lite mobilfodral. Här är en variant med dragkedja som jag lovade till sambon.
Tyget är något jag hade liggandes hemma, därtill det orangea bandet också. Den orangea dragkedjan är från min pappas loppis och tråden är också second hand fynd. Jag gillar ju att återanvända i den mån man kan!
Den passar smartphones och iphones.

Ett till mobilfodral har jag här. Jag hade små stumpar av tyg i ett hörn, ja inte mycket mer än att det räckte till dessa två fodral. Varianten ovanför har tryckknappar som jag hittat på second hand, och en kort stump av svart band som blev över någon gång förut.


Här är en tredje variant av mobilfodral med ett band genom påsen så man kan dra till den och den dras ihop. Återigen från material som har blivit över från andra saker. Det finns så mycket små bitar av tyg och band liggandes och det är perfekt till såna här mindre grejer!

2 kommentarer:

  1. Tackar ! det har iaf. varit en väldigt lugn Jul.
    Så mycke fint du sytt,Läckert!
    och klimatsmart m återvinning,sånt gillar jag oxå!
    God fortsättning !

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails