lördag 25 december 2010

Tub för stickor och mobilfodral

Hemlisarna kan man nu visa. Här är en tub jag har sytt till stickor till min sambos mor som hade för liten förvaring för dem! :-) Tanken fick gro rätt länge i huvudet innan jag kom på den här enkla idén.

Dragkedja i toppen som inte är löstagbar. Dragkedjan är från fars loppis. Tyget är köpt i en tygbutik.


Här är två mobilfodral som jag har sytt av två små tygbitar jag hade hemma. Det behövs inte mycket! Så några band jag hade en bit kvar utav!


Fler hemlisar är på väg in, men de kräver lite mer text! Jag har nämligen stickat o virkat o sytt två väskor under hösten! :-) Det tar tid men det är så väldigt roligt! Så de bilderna o texterna är på väg.

Igår var det över -30 grader här i Ångermanland. Tur man inte var ute mer än en liten stund. Lovikkasockarna är inte riktigt klara än, det var synd igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails