fredag 28 januari 2011

Nytt år, nya väskor

Jag håller på att göra en väska! En väska i dessa underbara färger: lila, turkost och svart. Jag har gjort hela framsidan, baksidan och detta är sidorna.
Vad händer då ett varv innan den virkade delen är helt klar? JO, garnet tar slut. Det var ju just snyggt, så nära! Nåväl, jag knallade iväg till garnbutiken och köpte ett till nystan. Så nu kan jag fortsätta!

Det är Molly garn förresten. Det är ett himla härligt garn!

Sen är det dax att ta fram symaskinen och sy resten. Det blir himla bra!

3 kommentarer:

  1. Ska bli väldigt spännande att få se det färdiga resultatet. :)

    SvaraRadera
  2. Fina färger, någon gång ska jag också virka väskor^^ hihi

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails