tisdag 29 november 2011

Jag ska rensa!

Jag har insett att jag inte får plats med allt garn jag har. Min garn-byrå är proppfull och det finns ännu mer som inte får plats. Jag tänker att jag ska inte ha mer än vad jag får plats med i byrån. Alltså får jag rensa ut. 

Är någon intresserad av lite garner?
Jag har mycket som jag har fått från min fars f.d. loppis, det betyder att det är mycket restgarner, det är mycket blandat och det är även nystan som jag har köpt men som jag inte gjort något med.


Här kommer ett exempel på garn jag har fått från far
och många av dessa tänkte jag rensa ut. 


Jag har en kompis som ska kolla lite på allt jag ska rensa först. Vad som händer sedan är att jag lägger ihop lite garner som verkar passa ihop och frågar er om ni vill ha - mot portokostnad.


Kommentera om det verkar vara en bra idé och ifall du skulle va intresserad.
Jag har ett garn som jag vill lotta ut, som en vanlig utlottning, också. Det kommer alltså bli två st inlägg med garn som ska ges bort, snart!

1 kommentar:

  1. Helt klart intresserad!! I synnerhet om det finns raggsocksgarn - vilket jag tycker mig skymta i bakgrunden (Järbo Raggi??).

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails