tisdag 7 februari 2012

Helt Plötsligt Händer Det


Min sambo köpte garn häromdagen (ja ni hör, han har blivit skadad av mitt garnsnack). Han hittade ett jättemysigt fluffigt babygarn.
-Sånt här garn har du gjort babyfilt av, va? frågade han.
-Javisst, tyckte jag och funderade över vad han hittat på nu.
-Ja vi ska ju hälsa på mina kompisar i helgen, kan du göra en filt till deras baby?
På ett par dar... 

Jag har i alla fall börjat och vi har visat upp början av filten när vi var där. De tyckte om den mycket. Så nu har jag en babyfilt på gång, såhär lite oväntat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails