lördag 4 februari 2012

Nyservad!


Min symaskin har fått lite kärlek och omvårdnad
- den har varit på service.

Några trasiga delar är utbytta (det inte gick helt bra att sy på den förut) samt service på den. Nu är den som ny! Jag har inte behövt ha någon service på den sen jag köpte den 2004. Det är bra, 8 år!
Såna här robusta bra maskiner som Husqvarna, ja de ska man vara väldigt rädd om, det är de bästa maskinerna man kan tänka sig. Det enda som jag kan tänka mig.

Nu kan jag sätta mig och sy, i alla fall efter att min rygg blir bra igen. Det är vad jag väntar på. Jag har en väska att göra klart, men inte möjligheten att göra klart den för tillfället. Det är lite trist!
Vill ju göra en ny uppdaterad väska till mig själv också, efter den beställda väskan.

1 kommentar:

  1. Huvvaligen - nu gav du mig dåligt samvete. Jag borde minsann lämna in min symaskin på lagning! Den har stått stilla nu ett år ;-))
    Jag har just lovat barnbarnen att sy mera dockkläder.

    Så mycket fina saker du har stickat. Det är ett tag sedan jag hälsade på dig.
    Ha en skön helg.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails