måndag 9 juli 2012

Etiketter och utställningar

När man väntar på nåt skoj är det så roligt att få post!


Mina nya vävda etiketter har kommit, jag är jättenöjd! Jag har andra storlekar på etiketter, men känner mig behöva smala etiketter likväl!  Dessa är 1 cm hög (förutom kanten som inte ska synas när man sytt dit den).
Det var två år sen sist jag beställde, av de finns många kvar än. Bra att komplettera.
Jag beställde på Mina Namnband i vanlig ordning. 


Nu ska jag visa en rolig sak:
Har ni vägarna förbi Sollefteå (i Västernorrland) besök Textilarkivet!

De har en underbar utställning som heter Stickmagi som handlar om Färöisk stickkonst. Jag tog kort på en underbar stickad klänning i utställningen. 


Ovanför klänningens ställning fanns ännu ett stickat konstverk. Underbart! Observera gärna den stickade tavlan i bakgrunden.
Jag blev eld o lågor när jag gick omkring!

1 kommentar:

  1. Jag tycker dina etiketter är riktigt snygga! Har aldrig handlat från minanamnband. Brukar köpa från http://namnband.se. De verkar kunna fixa det mesta inom etiketter, även om det inte alltid syns på deras hemsida.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails