söndag 5 augusti 2012

Popcorn-maskor


Jag började häromdan att testa popcorn-maskor i virkning. Bara som en kul grej, för att se hur det blir. Och för att jag blev jätteless på min gröna tröja med ok (se förra inlägget). 

Här är nu bild-beviset på hur långt jag kommit. Det blev skojigt, lustigt och väldigt jag (lite udda)! Använde restgarner i Kauni som jag fick en gång i tiden.

Nu kan man ju tänka sig att man kanske skulle haft en lämplig burk till hands att gå efter, men inte jag inte. Jag bara körde på  och sen kom jag på att det kan passa på en burk så att man får en snygg pennburk eller ljusstake för värmeljus. Vore spännande att se om det lyser igenom hålen från maskorna! Det måste jag ju undersöka när jag känner mig klar.
Nu ska jag ut på burk-jakt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails