torsdag 7 februari 2013

Nystan o härvor

Jag ska byta förvaringsmöbel för min hobbyhörna ganska snart, då det svämmar över ordentligt med böcker o mönster o sånt.
Mina garner ska få bo i skåp istället. Garn ska ju egentligen förvaras i skyddande atmosfär så de ska inte bara få bo i skåp, jag har tryckt ner alla i 15 st plastlådor.
Okej alla var att ta i. Det finns ett helt parti av en garnsort undanstoppat också...
Jag funderar lite svagt på om jag råkar ha lite mycket garn. Kan man ha för mycket? Jag glömmer halft bort vad jag har ibland! Om det blir lättare eller svårare med lådorna återstår att se. Det känns i alla fall bra att skydda (nästan) alla nystan o härvor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails