måndag 4 februari 2013

Pimpa Hårklämmor?


Det här är något som irriterat mig en smula: Så fort jag ska försöka hitta en hårklämma på morgonen så jag kan sätta upp luggen så hittar jag alltid en som är trasig. D.v.s. den där plastsnutten ovanpå klämman är helt eller delvis borta och det ser lite konstigt ut där limmet suttit.
Varenda morgon har jag stått och letat efter hårklämmor och alltid hittat en trasig. Det blir lite jobbigt tillslut!

Nu kom jag äntligen på att jag faktiskt kan ta bort de trasiga klämmorna istället för att lägga tillbaka dem igen. Därtill kom jag på att jag måste ju kunna piffa till dem på något vis. Kanske något virkat att fästa fast på ovansidan eller limma fast paljetter eller pärlor.

Har ni några idéer att bidra med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails