fredag 22 mars 2013

Nya böcker!

Den här veckan har gått väldigt fort. Helt plötsligt är det Fredag. Var tog veckan vägen?

Jag har köpt tre böcker som verkar väldigt intressanta o lärorika. Rättare sagt beställde jag böckerna o de kom häromdan.
Jag vill alltid lära mig mer o utvecklas. Böckerna ska ha det syftet nu då. Jag ska lära mig själv mer om olika storlekar, om att planera mönster för olika storlekar. De två böckerna om mönster-tillverkning är på engelska.

Hittade även en svensk (läs översatt) bok med olika strukturer i stickning och den var väldigt intressant.  Det är som en uppslagsbok. Det är bra att ha, har flera liknande böcker. Så nu har jag lite att hugga in i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails