tisdag 13 januari 2015

Tre muddbyxor

Symaskinen har gått varm igen, ja för ett tag sedan i alla fall. Jag har fått till tre par muddbyxor - två nästan likadana. 


 Jag hade ett par mjukisbyxor inköpt på rea - det var kraftigt nedsatt pris och det var därför jag köpte dem. Jag trivdes aldrig i dem så jag har använt dem ett par gånger sen har de legat i garderoben. Nu har jag klippt upp byxorna och det har blivit två muddbyxor - hittills. (Har även sytt en väst som inte är riktigt klar.)
De är i storlek 80 - på ett ungefär. Ett par till lillan och ett par i present till en annan bäbis.


Grå mysiga byxor med röd mudd. Dessa har lite längre mudd i midjan.


Nu till en till present i storlek ca 86 - byxor i trikå-tyg med hjärtan i röd, lila, rosa, svart samt en mudd i lila!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails