fredag 6 februari 2015

En ärm

Nu har jag gjort klart ena ärmen på min kappa! Jag är nöjd, det blev bra! Jag har totalt fem färger i ärmen: grå, beige, vinröd, orange o naturvit.
Nu har jag en ärm kvar att göra och sen får jag fundera på hur jag ska göra kroppsstycket lite bredare. Jag tror jag ska vänta att köpa mera garn för att bredda kappan tills det är rea på alpacka-garn, det kommer ju då och då. Först kommer ärm nr två stickas förstås.

Jag behöver alltid ha nån fler stickning eller virkning för att variera lite! Jag har en till liten grej på stickorna. Mer om det en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails