lördag 21 februari 2015

En, två, tre!

De ligger på hög, tidningarna. Jag gillar att läsa handarbetstidningar och får mycket inspiration. Har stickat några mönster från tidningar också. Men jag får sällan läsa de ifred numera, jag får såklart hjälp! Jag tänker att jag läser mer när lillan sover. Ja det är tanken i alla fall!



Jag har kollat in mitt knappförråd i jakt på knappar till lillans kofta. Men jag får nog gå o köpa knappar. Hade bara ytterst tråkiga plastknappar... nästan alla jag har kommer från ett storpack från Panduro. Näe, det var inte nåt kul. Får nog se över knappförrådet framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails