torsdag 15 oktober 2015

Ett varv eller två



Jag lovar, det är en kul stickning! Men så ömkligt lite den har vuxit. Ja. Vissa veckor går på nåt vis extra fort. Eller gäller det alla veckor? Faktum är att jag riktigt längtar efter att få den klar så jag kan använda den färdiga mössan. Den ser så mysig ut på bilden i sticktidningen. Färgen på mitt garn passar mig bra också. Det är lite så att man sitter o fnissar av förtjusning, eller nästan i alla fall! 


Jag har varit mer inne på att sy den senaste tiden och har inte tänkt så mycket på stickning, så det är skönt att känna sig lite exalterad för ett handarbete igen. Dessutom använder jag upp lite garn från mina garnlådor.

Jag är helt klar med min kofta också, fäst alla trådar o satt i knappar. Jag ska blocka den härnäst och sen hoppas jag på att vi har möjlighet att ta nån fin höstig bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails