torsdag 1 oktober 2015

Knappkalas!

Jag har fått knappar till min kofta hem i brevlådan. Jag kommer ju aldrig in till stan och till garn/tyg-affär så jag beställde på nätet. Jag ville ha några matta knappar i petrolblå i naturmaterial, så att det blir lite diskret på min kofta. Hittade då kokosknappar i petrol hos yll o tyll! Suveränt, de passar jättebra!


Tänk vad blixten gör när man fotar. Knapparna är lite ljusare än koftan men inte sån kontrast som på bilden nedan. 


Jag håller på att fästa alla trådar nu, så får vi se när det blir helt klart. Spännande värre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails