torsdag 12 november 2015

Man kan inte tro det

Den sista tiden har det varit så milt väder så när det nu har blivit November känns det på något vis plötsligt. November betyder ju att det snart är vinter, men det kan man inte tro när man kliver ut genom dörren. Just nu känns det ju skönt att det är milt väder, det betyder att jag kan cykla lite längre. Så fort det blir lite halt så ställer jag cykeln, sån är jag!

November betyder också att alla butiker är överfulla med julsaker och man börjar tänka på var man ställt jullådan. Appropå julsaker så har jag virkat några fler ljusmanchetter så nu ska jag ha tillräckligt många. Jag virkade en grön (t.v) också mest bara för att testa, tja, i farten.
Kolla in mitt mönster på jule-ljusmanchetter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails