söndag 31 januari 2016

Mjau, säger lillan


En till body är sydd! Jag trodde inte jag skulle sy en till body till lillan men om det blir så kallt som det varit ett tag, så föredrar vi body. Skulle nästan vilja ha en själv när det är så kallt men istället försöker jag då hitta de längsta tröjorna i garderoben.
Tyget med katter är noga utvalt, lillan gillar katter. Jag vill sy ett plagg som hon faktiskt också vill ha på sig (hon har vilja)! Tyget är Ökotex-cetifierat. Till mudd använde jag ljusgrå muddtyg som jag hade hemma.
Mönster från Ottobre Design, samma som jag använt förut. (Jag gillar det mönstret). Jag tog även en bild mot en röd bakgrund och det blev skillnad på hur motiven o färgerna kommer fram. Det är kul att visa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails