torsdag 9 augusti 2018

Fortsättning på koftan



Min Grace cardigan har mest legat i sin stickpåse under sommaren. Men nu har det just varit temperaturer under 30 grader varmt så då kom den fram en lagomt blåsig och kylig kväll. Det är ärmar, knappmudd och halsmudd kvar, inte så mycket med andra ord.





Nu har jag nästan stickat klart första ärmen och har även provat den igen. Visst, idag var det sådär varmt igen. Men jag provade den, vi tog lite snabba kort och så åkte den av igen. Det är bara att köra vidare det sista nu. Så kommer jag ha en fin kofta till hösten!






Vi hade varit o badat i en sjö innan, så min efter-bad-frilla bjuder jag på. Förresten så har jag nyheter. Jag ska börja plugga till hösten! Jag är riktigt peppad, jag kom in andra året som jag sökte. Tack vare nyskrivna högskoleprov. Så det blir kul.

2 kommentarer:

  1. Grattis till att ha blivit antagen!

    Den ser jättefin ut! och jag älskar färgen!

    Även om det fortfarande är alldeles för varmt för långärmat, så vet man ju att hösten kommer relativt snart, och då blir den perfekt att ha på sig:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det e kul!
      Jag jobbar på med ärmarna på koftan för fullt. Snart dags.

      Radera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails