tisdag 23 december 2008

Stickade strumpor



Långa härliga stickade strumpor,
en julklapp till mig själv.

De garner jag har använt är inte samma sort, men de är samma storlek och funkar bra ihop: Big Verona (från Järbo garn) - det gråa - och Freja (från Svarta fåret) - det turkosa.

Detta är en fortsättning på saker jag håller på att sticka i turkost och grått, flera saker i turkos/grått randigt finns här och här.


Det är faktiskt första gången jag stickar strumpor
Jag har väl haft annat för mig sen jag började sticka för 20 år sen. Jag vet inte varför jag inte stickat strumpor förut, men inte var det svårt som jag har trott. Så fler kommer det att bli!

För liknande produkter - klicka här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails