måndag 23 mars 2009

Tygprover och inbjudan till Kistamässan


Jag beställde hem lite tygprover från tyg.se
och äntligen har jag fått dem!

Man kan beställa 5 st prover per månad helt
gratis (om man beställer nåt annat tillkommer frakt) så det är ju en jättebra grej! Kommer utnyttjas mer.


Varför har jag då tagit hem tygprover?
Jo, jag har en beställning på en laptopväska. Den ska va stickad & sydd & rosa & tuff.
Jag kommer beställa tyg nr 1 till detta projekt, den som är som en serie. Blir bra! Jag ska väl först köpa det rosa-svarta garnet jag såg som skulle passa perfekt och kolla så att garnet och tyget passar ihop. Det här kommer bli en grym väska.


Det damp ner en inbjudan till att medverka på ännu en marknad idag i brevlådan. Ingen information om hur de har hittat mig, lite överraskning sådär! Men jag tackar!

Det är Kistamässan som arrangerar en julmässa med ledorden "hantverk, design, delikatesser". Försäljning av egenproducerade föremål. Jo, men visst låter det spännande. Vi får väl se vad som händer framöver!

2 kommentarer:

  1. Tackar. Det där tyget blir nog kanoners

    SvaraRadera
  2. Vilka häftiga tyger. Måste ge mig iväg in till tyg.se jag också:-)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails